czwartek, 30 kwietnia 2015

Prolog

Niski mężczyzna szedł po brukowanym chodniku na ulicy Pokątnej wraz ze swoją o trzy lata młodszą siostrą. Brunet przemieszczał się w dość szybkim tępie, tak że dziewczyna co rusz musiała go doganiać. Ślizgon ubrany w czarny t-shirt, szare dresy i bordowe vansy, minął właśnie księgarnie ,,Esy i Floresy’’. Będąc już przy sklepie Olivander’a, wytwórcy różdżek, przystanął na chwilę, szukając wzrokiem towarzyszącej mu blondynki. Dziewczyna natomiast stała przy księgarni i zaglądała do niej przez okna z wystawami. Westchnął cicho i obserwował z daleka ukochaną siostrę. Nagle ze sklepu wyłoniła się banda rudzielców na czele z Ginny Weasley.
-  O zgrozo! – szepnął sam do siebie mężczyzna. Nie chodziło o to, że nie lubił on  najlepszej przyjaciółki swojej siostry, on jej po prostu nienawidził. Dziewczyny dosłownie rzuciły się sobie w ramiona. Wyglądało to przekomicznie, gdyż Wiewiórze  wypadły z kociołka wszystkie książki. Brunet zaśmiał się cicho i nadal pozostawał w znacznej odległości od witających się przyjaciółek. Kiedy ,,duszenie się’’ nawzajem dobiegło końca, teleportował się do nich.
- Śpieszymy się.- powiedział cicho, będąc blisko gryfonek. Dziewczyny wzdrygnęły się lekko.
- Tomlinson! Chcesz, abym dostała zawału?! – wykrzyknęła rozwścieczona Ginevra, odwracając się w jego stronę. Co rude to wredne – mugolskie powiedzenie idealnie zgadzało się z charakterem młodej Weasley.
- Nie wykluczam, iż to jest jedne z moich najskrytszych marzeń, Weasley- odpowiedział złośliwie z cynicznym uśmieszkiem na twarzy. Lottie zgromiła go wzrokiem. Od razu domyślił się o co chodzi. Otóż pewnego dnia obiecał swojej siostrze, że postara się mówić do najmłodszej  i jedynej córki Weasley’ów po imieniu.
- Lottie, bo się spóźnimy, do zobaczenia….. Ginevro.- ostatnie słowo dobitnie zaakcentował, a niebieskooka blondynka skrzywiła się lekko. Po chwili odchrząknęła głośno i zwróciła się do brata.
- No co? – spytał zrezygnowany, naprawdę miał już dość oddychania tym samym powietrzem co chodząca bomba zegarowa, czyli młoda Weasley.
- Obiecałeś coś- warknęła, krzyżując ręce na piersi i tupiąc nóżką jak dziecko, gdy rodzic nie chce kupić mu lizaka. Co ona sobie myślała? Rzucą się sobie w ramiona i zaczną plotkować? A może, że staną się koleją Złotą Trójcą? Louis pokręcił z zażenowaniem głową. Spojrzał na zegarek, byli już spóźnieni. Postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. Podszedł od tyłu do blondynki i przerzucił ją przez plecy jak worek kartofli.

- TY IDIOTO! PUŚĆ MNIE! NARCYZA O WSZYSTKIM SIĘ DOWIE! – krzyczała tak, jakby ktoś rzucił na nią klątwę Cruciatusa. Louis zaśmiał się, a Lottie postanowiła dać sobie z tym spokój. Opanowała się i postanowiła zamilknąć. Ludzie patrzyli na nich jak na uciekinierów z ośrodka psychiatrycznego, mimo że tak dobrze ich znali. Chłopak postawił ją dopiero przy sklepie z szatami Madame Malkin, gdzie czekała na nich zdenerwowana ciocia Narcyza oraz zniecierpliwiony Draco, który po raz kolejny nie mógł znaleźć idealnej szaty dla siebie.


Witajcie kochani!
Za nami prolog, który mam nadzieje przypadł wam do gustu :)
Rozdział 1 postaram dodać sie za tydzień, ale mogę wyrobić się z nim wcześniej.
Wiem, że miał być on dodany o 17:00, ale nie mogłam się doczekać rozwinięcia mojego opowiadania i zagościł na blogu dużo wcześniej.
Czytasz - komentujesz :)
Pozdrawiam i życzę miłego piątku!
Ruby Vine



23 komentarze:

  1. Prolog taki jak lubię- krótki i treściwy. Chociaż zastanawiam się gdzie tu dramione... Dopiero jak przestudiowałam zakładkę ,,Bohaterowie'' wszystko zaczęło mi się układać. Szczerze jestem ciekawa co dalej wymyślisz, bo zaczyna się naprawdę super. Mam nadzieję, że rozdział 1 pojawi się szybko. :)
    Pozdrawiam :*

    Aries

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, jest mi bardzo miło :) Właśnie zaczęłam pisać rozdział 1 i mam nadzieję, że wyrobie się z nim na 03.05.
      Jeśli chodzi o opowiadanie, to nie będzie ono tylko o Dramione, choć jest to jeden z głównych paringów, a wszystkie wątki będą łączyć się w jedną całość, jak puzzle.
      Mogłabyś pomóc mi wypromować bloga? Jest to mój pierwszy, na którym publikuje swoje opowiadania, więc chciałabym zyskać czytelników :)
      Pozdrawiam również :*
      Ruby

      Usuń
    2. Oczywiście polecę go na swoim blogu :**

      Usuń
    3. dziękuje kochanie :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Wciągające. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę blog o 1D w Hogwarcie :) Masz u mnie plusa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam wprowadzić cos nowego i widzę, że mi sie to udalo :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Wciągające i zabawne, będę czytać 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny prolog, postarałaś się kochana :)
    Życzę weny i pozdrawiam
    Agnes

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!
    Zaprosiłaś mnie, także jestem!
    Bardzo podoba mi się to, co tu stworzyłaś, mimo, ze jakoś nie jestem wielką fanką HP (żebyś nie zrozumiała mnie źle - lubię, ale nic juz prawie nie pamietam :p) i nie przepadam za One Direction.
    Mimo tego, będę czytać :) Ewentualnie, jak nie będę czegoś pamietać w dalszych rozdziałach, zapytam, ok? :D
    Pozdrawiam i obserwuję,
    !Ala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, rozdział 1 już dostępny, zapraszam i życzę miłego czytania :)
      Ruby

      Usuń
  8. Hej
    Zaprosiłaś, wiec jestem.
    Hmmm
    Jej, podoba mi się to połączenie!
    HP i 1D
    I do tego Louis i ta jego pogarda!
    Już lubię ten blog.
    Będę czytać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prolog... Nic z niego nie rozumiem... Może dlatego, że jestem kompletnie zielona w tym temacie. Nie przepadam za 1D i nie czytałam HP. :( Ale to nie zmienia faktu, że będę tu dalej zaglądać i czytać.
    Pozdrawiam,
    Pusheen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoby, które hm może bardziej znaja oryginalna fabule, ktora napisana została przez J.K. Rowling bardziej zrozumieją tresc

      Usuń
  10. Louis, Lottie i bohaterowie z HP?
    Hogward?
    Powiem Ci szczerze - pierwszy raz spotykam się z czymś takim, ale!
    Podoba mi się.
    Cóż, lecę do pierwszego rozdziału ;)

    _______________________________________________
    Przy okazji zapraszam do siebie :)

    Miejsce, gdzie ciche słowa chowane przed wszystkimi, w końcu mogą być wypowiedziane.
    http://silent-words-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam jeszcze zarysu postaci i nie spodziewam się, między jakimi bohaterami zagości miłość, ale powiem z góry, że z opowiadań o HP czytam jedynie Dramione (♥♥♥) i ewentualnie Blinny, Hinny lub Hansy.

    Rozumiem, że nie chcesz nic zdradzać, ale proszę powiedz mi tylko - Czy Hermiona będzie tu z kimś innym niż Draco? ;)

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hermiona będzie z Draco ;)
      Ruby

      Usuń
    2. O dziękuję serdecznie za odpowiedź! W takim razie zostaję xD :)

      Usuń