niedziela, 3 maja 2015

Liebster Blog Awards

Witajcie kochani!
Dziś przychodzę do was z LBA :)
Nominowana zostałam przez !Ala! i bardzo dziękuje za nominację :)
Liebster Blog Awards w skrócie LBA to zabawa blogowa polegająca na nominowaniu blogów, które Ci się spodobają. Jeśli zostałeś/łaś nominowana/ny odpowiadasz na jedenaście pytań, które zadała osoba nominująca Cię. Zadajesz swoje pytania i nominujesz taką samą ilość blogów. Jednak nie możesz nominować osoby, która nominowała Ciebie! 

1.Ulubiony kolor?
Hmm trudne pytanie, jednego ulubionego nie mam. Ale jeśli już miałabym wybierać to myślę, że czarny :)

2. Masz zwierzę?
Nie, nie mam i nie miałam. Może kiedyś :)

3. Wymień swoje trzy największe pasje, zainteresowania.
Czytanie książek, gra na gitarze i interesuje się okresem II Wojny Światowej :)

4. Jesteś sama w domu. Nagle gasną wszystkie światła i słyszysz dziwne odgłosy. Co robisz?
 Szczerze? Na początku pomyślałabym, że to Dumbledore i jego wygaszacz. Ale później to chyba schowałabym się do szafy.

5. Twoje marzenie z dzieciństwa?
Moim marzeniem z dzieciństwa było zostanie światowej sławy piosenkarką bądź modelką. 

6. Czytasz mojego bloga?
Oczywiście, że tak :)

7. Pamiętasz swoje sny?
Raczej tak. Właśnie z nich czerpię inspiracje do pisania opowiadań. Jeśli nie pamiętam swojego snu oznacza to, że nie był za ciekawy.

8. Gdybyś miał wybrać jedną magiczną moc, jaką byś wybrał?
Jeśli chodzi o moce żywiołów wybrałabym wodę. Mogłabym ugasić ogień, którego panicznie się boję :)

9. Masz jakieś motto? Jeśli tak, zacytuj.
Co ma być to będzie, a jak już będzie, to trze­ba sta­wić te­mu czoło. 

10. Morze czy góry?
Jak najbardziej morze.

11. Ulubiona książka?
Znów muszę wybrać. Jedna ulubiona książka z wielu przeczytanych w moim życiu to ,,Kamienie na szaniec'' Aleksandra Kamińskiego. Wzrusza, a przede wszystkim opowiada o życiu i trudnej sytuacji trójki młodzieńców. Sama do końca nie wiem dlaczego akurat ją wybrałam, jednak wiem, że wybrałam dobrze. :)


Moje pytania:
1. Kto jest Twoim autorytetem? Uzasadnij swoją wypowiedź.
2. Ostatnie książki, które przeczytałeś/łaś?
3. Co motywuję Cię do prowadzenia bloga?
4. Czy utożsamiasz się z bohaterem twojej ulubionej książki?
5. Oglądasz seriale?
6. Którą książkową postać chciałabyś przenieść do rzeczywistości, a później ją poznać? Dlaczego? 
7. Jak myślisz, co zobaczyłabyś w Zwierciadle Ain Eingarp?
8. Jesteś zmuszona do zmiany rzeczywistości - do świata której książki się przenosisz?
9. Ulubiony superbohater?
10. Jaka książka zapoczątkowała Twoją miłość do książek?
11. Wyobraź sobie świat bez książek. Jak wypełniasz czas, który teraz masz?

Blogi, które nominuję:
No Control
Rubinowe Wino
The Chosen
Pusheen the cat

Pozdrawiam,
Ruby Vine

8 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że tak szybko odpowiedziałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji, idę czytać pierwszy rozdział :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziś lub jutro :)
      Ruby

      Usuń
    2. FOCH!!!! JA CHCEM ROZDZIAŁ!!! Kiedy będzie????
      Już miesiąc spóźnienia... (u mnie na blogu to samo, ale rozdział będzie jutro) XD

      Usuń
    3. FOCH!!!! JA CHCEM ROZDZIAŁ!!! Kiedy będzie????
      Już miesiąc spóźnienia... (u mnie na blogu to samo, ale rozdział będzie jutro) XD

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń